vrijdag 3 augustus 2012

Pc gevonden

ola
hier ben ik dan,eindelijk een pc gevonden waar ik op mag tokkelen,zoals vermeld is alles ok,mijn 2 dag ben ik van Trier naar Stockau gereden aan Bodensee,eigenlijk is alles goed verlopen,geen pannes,alleen tanken en rijden,maar ik had mij degelijke kaarten moeten aanschaffen,die ik had waren van 1999 denk ik of zoiets want ik ben toch een paar keer verkeerd gereden,heb wel 2 dagen zon gehad maar gisteravond en deze morgen had ik prijs,regen regen regen,en dat in de alpen want ik rijd door Oostenrijk,en geen autostrade
Vandaag zit ik in Italie,Merano,en heb er al een heel stuk opzitten,morgen rijd ik naar Trento en ga proberen om wat foto´s te posten en wat beeldmateriaal.Ik zit hier dus lukraak in een hotel,Hotel Edelweis blijkt de eigenaar gewoon 5 vespa s te hebben en de een na de ander die binnenkomt heeft er eentje of meerdere thuis staan,hoe groot is die kans???
Ik ga nu iets eten,en laat alles eens lekker bezinken,voel mij goed,het rijden op zich gaat vlotter als verwacht,ik heb gister en vandaag van 8u30 tot 18u gereden en voel mij niet moe,hopelijk blijft dit zo,moet nog een stuk gaan

Ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten