maandag 30 juli 2012

Laatste voorbereidingen

Zo,gisteren begonnen met scooter te laden,ik begin met reserve onderdelen,wat neem ik niet mee,wat wel,wat kan er stuk gaan,ik heb mee,kabels van elk 4 stuks,gas-en koppeling- en schakel,2 bobijnen,regulator,ontelbare lampjes,8 bougies,2 x bougie kabel,2 bougie koppen,koppelingshuis volledig,4 liter olie,dat is alleen mijn reserve,schokdemper achter,2 banden,heb er net 2 nieuwe op laten zetten,net zoals mijn rem padjes van schijfrem,ontelbare nippels,alle maten,en hoogstwaarschijnlijk neem ik nog een cilinder mee met zuiger,heb trouwens nog een motor thuis bij Michele(als er ergens een carterbreuk,of weet ik veel)staat er eentje kant en klaar,en wat vergeet ik nog allemaal op te schrijven,maar dat is nog zonder mijn materiaal om mee te werken gerekend,wat neem ik allemaal mee,want ik moet alles kunnen los en vast maken onderweg met mijn eigen tools,ik denk niet dat ik Turkmenistan een vespawinkel binnen kan wandelen en vragen achter een of ander tool,we zullen zien,maar gisteren heb ik ook een drybuild gedaan van mijn tent,zou toch eens moeten proberen he,het was lang geleden,en AS Adventure heeft mij dat ter beschikking gesteld,dus,het is een eenmanstentje,simpel,en goed,en het was na lezen van instructies vrij simpel om op te zetten,met muskietnet,een slaapmatras,zelf opblaasbaar,zag er goed en stevig uit,dit is enkel in worst case scenario dat ik die gebruik,of misschien is het zo leuk dat ik alleen dat ga doen,valt af te wachten,en ik moet nog  mijn reserve kleding,mijn medicatie,mijn was gerief,mijn regen gerief,mijn kaarten,mijn visums,mijn dingen die ik ga weggeven(wat stickers,sleutelhangers,enz..)mijn cadeau van de stad Genk aan zusterstad Suzhou,en en en en ...

Zo,morgen nog even naar Stadhuis want zij hebben bewijs nodig dat ik niet in he land ben als gemeente raadsverkiezingen zijn ????Het hele land weet het,behalve Genk of wat


Ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten