vrijdag 1 juni 2012

Test rit Italië

Even een up date van onze test rit in Italië wij waren uitgenodigd door de vespa club San Mauro Pascoli om hun vespa rally mee te maken in San Mauro Pascoli,Giro dei 9 colli,wereldberoemd omwille van de beroemde en verguisde wielrenner Marco Pantani,maar wij waren daar met onze vespa's en wij hadden geluk dat het weer deze keer meeviel en niet gelijk 3 jaar geleden regen met bakken uit de lucht viel De rit op zijn eigen was heel mooi,de bergen en heuvels rondom waren prachtig maar er was ook zeer veel volk(434 vespisti)en dit voor deze enkele rally,van 130 km,er waren op dat ogenblik misschien wel tientallen in gans Italië,keuze genoeg dus Alles is goed verlopen,mijn test was positief,mijn extra tank die ik had gemonteerd werkte niet zo gelijk ik wilde,had last van communicerende vaten,omdat ik ze had verbonden met elkaar,kleine aanpassingen en hij zal wel perfect werken,maar over het algemeen was ik tevreden,de motor ging super vlot,de remmen werkten zeer goed,allez,alles werkte zoals ik hoopte Wij hebben in totaal een 1000 km gereden doorheen Italië,in alle mogelijke omstandigheden,dus de scooter is klaar om mijn reis te beginnen die binnen 2 maanden gaat doorgaan,er zullen nog foto's gepost van onze rit,wij zijn die nog aan het uitzoeken,en ik zal jullie wel verder op de hoogte houden van het verloop en de reis Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten